Vaak gestelde vragen

Om het makkelijker te maken, hebben we even de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Indien je nog andere vragen zou hebben, dan mag je ons steeds telefonisch, via de chat of via mail contacteren.

Hoelang duurt mijn herstelling?

Wanneer u onze shop bezoekt, zal u in de meeste gevallen te horen krijgen dat het toestel meteen hersteld kan worden. Indien we het desbetreffende onderdeel niet binnen hebben, dan spreken we met u het snelst mogelijke afhaalmoment af.

Verlies ik mijn gegevens na de reparatie?

We trachten steeds alle gegevens intact te houden, tenzij het noodzakelijk is dat ze verwijderd worden als deel van de reparatie. Dit gebeurt vaak bij software-resets en waterschade. Als uw gegevens van cruciaal belang zijn voor u, dan laat u het ons best op voorhand weten, zodat we een extra back-up kunnen maken

Wat voor onderdelen gebruiken jullie?

Daar waar mogelijk gebruiken we steeds orginele onderdelen. Wanneer dit niet het geval is, zoeken we naar alternatieven die het dichtst in de buurt komen van het orginele stuk.

Waarom The Phone Lab?

30 minuten service

Bang dat je je toestel lang gaat missen? De meeste toestellen herstellen we binnen de 30 minuten!

Kom naar onze winkel

Verlaat de winkel steeds met een gerust hart door ons 6 maanden garantiebeleid!

Scherpe prijzen

Bespaar tot 25% op herstellingen in vergelijking met andere hersteldiensten in het Antwerpse!